Procedury związane z wymianą / likwidacją grzejnika/ów centralnego ogrzewania we własnym zakresie tylko i wyłącznie za zgodą Spółdzielni
W związku z wymianą / likwidacją grzejnika/ów użytkownik lokalu ponosi wszelkie koszty związane z doborem, zakupem i wymianą / likwidacją grzejnika/ów, spuszczeniem wody z instalacji centralnego ogrzewania oraz z kosztami przełożenia podzielnika/ów na nowy/e grzejnik/i
- złożenie pisemnego wniosku do Spółdzielni o wyrażenie zgody na wymianę grzejników (wniosek do pobrania w Dziale Administracji lub w zakładce druki i wnioski do pobrania bądź własnoręcznie napisana prośba z uwzględnieniem numerów podzielników). Wniosek może złożyć jedynie osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu mieszkalnego bądź pełnomocnik tej osoby. Pełnomocnictwo powinno być poświadczone notarialnie lub sporządzone w obecności pracownika SM „Łaziska”.
- po otrzymaniu pisemnej zgody uwzględniającej moc i parametry, należy udać się do Działu Księgowości celem pobrania faktury za spuszczenie wody i ponowne napełnienie zładu instalacji c.o. – opłata pobierana zgodnie z opłatami obowiązującymi w Spółdzielni.
- termin spuszczenia wody należy ustalić z Działem Administracji po przedstawieniu potwierdzenia opłaconej faktury
- prace montażowe związane z wymianą / likwidacją grzejnika/ów można wykonać jedynie poza sezonem grzewczym, nie później jednak niż do 31 sierpnia każdego roku za wyjątkiem przypadków awaryjnych
- fakt wymiany / likwidacji grzejnika/ów należy zgłosić do firmy Energosystem Rybnik (tel. 32-755-94-75) w celu przełożenia podzielnika/ów na nowy/e grzejnik/i (dodatkowo płatne) oraz dokonania zmian w bazie danych dotyczących indywidualnego rozliczania kosztów zużycia ciepła. Zdemontowany/e grzejnik/i należy zachować wraz z nienaruszonym/i podzielnikiem/ami kosztów ciepła do czasu przełożenia podzielnika/ów.
- o zakończeniu prac niezwłocznie powiadomić Dział Administracji