Korzystanie / awarie / rezygnacja z telewizji cyfrowej UPC (PLAY) – typu AZART
Korzystanie:
Użytkownicy lokali wyposażonych w gniazda zbiorczej instalacji kablowej UPC (PLAY) posiadają możliwość odbioru niekodowanych kanałów cyfrowych obsługiwanych w ramach tzw. ”minimalnego pakietu telewizyjnego AZART” dla spółdzielni jako usługa odpłatna będąca dodatkowym składnikiem opłaty za użytkowanie lokalu mieszkalnego.
Awarie:
W razie awarii, braku sygnału lub problemów z dostrojeniem i zaprogramowaniem posiadanych odbiorników możecie Państwo skorzystać telefonicznie z informacji Serwisu Technicznego UPC pod nr. tel. 813-813-813 bądź zgłosić problem w Dziale Administracji SM „Łaziska”.
Weryfikacja przez konsultanta Serwisu Technicznego UPC następuje m.in. po podaniu Numeru Identyfikacyjnego – 4066756
Rezygnacja:
Rezygnację z usługi „minimalnego pakietu telewizyjnego AZART” należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie SM „Łaziska”. Druk jest dostępny w Dziale Administracji bądź w zakładce druki i wnioski do pobrania.
Dyspozycję rezygnacji z usługi może złożyć jedynie osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu mieszkalnego bądź pełnomocnik tej osoby. Pełnomocnictwo powinno być poświadczone notarialnie lub sporządzone w obecności pracownika SM „Łaziska”
Po uzyskaniu informacji dot. odłączenia danego lokalu od zbiorczej instalacji kablowej UPC, po okresie wypowiedzenia, użytkownik otrzymuje ze Spółdzielni wydruk z nową wysokością opłat za użytkowanie lokalu pomniejszoną o opłatę związaną z korzystaniem z pakietu minimalnego typu AZART.